Matrimoniale



Eram in Bucuresti, in Piata Romana. Castile in urechi, muzica era data tare, mergeam. Un brat vine din spate, stanga si imi intinde un fluturas. Alaturi aveti fluturasul.
Intelectualul scrie:"Daca nu vrei nu rupe biletul, da-i la o alta fata care vrea". Asta dupa ce a dat-o in bara cu binecunoscutul si plictisitorul "nu vei regreta nici o clipa, nici o secunda". Fetelor, daca vreti un pseudointelectual cu locuinta proprie in Titan(nu a scris cate camere si daca si-a platit intretinerea). Daca statea in Primaverii inteleg de ce sa scrie si zona, dar asa?
Si eu de unde sa stiu care e alta fata care vrea? Asta e ditamai strategia. Vrea sa imi contactez eu toate prietenele si sa le intreb daca vor si daca vor, atunci le explic si ce vor, nu?
Asa printez si eu o foaie cu patru anunturi din astea, o trag la xerox si ma duc la toti gagii pe care ii cunosc.
"Buna, daca vrei sa imi platesti o cafeluta, sau sa ne congeleze funduletele prin Herestrau in noiembrie, sau sa mergem la un film(miercurea, ca am Orange si platesti mai putin pentru amandoi), sau un sex mic la tine acasa daca stai in Primaverii, suna-ma la telefon sau cauta-ma pe sexoasa8989666@ceva.com
Sunt frumoasa, curata, 90-60-90, bruneta cu ochi verzi. Imi plac Gucci, Armani si Prada si am terminat 2 facultati. Locuiesc cu parintii, verii si unchii in Glina si caut iubit.
P.S.:Daca nu vrei nu rupe biletul dai-l primului dragutel cu multi bani care vrea."

Bun, am trecut prin clisee. Am bifat tipa prostuta, frumusica, un pic piti, materialista. Am bifat si greseli de ortografie. Misto nu? E mai tare decat sa dai anunt la ziar. Oricum acum la matrimoniale nu sunt decat anunturi de genul "suntem doua studente care facem sex total".
Anyway, poate ca tipul nu o fi cel mai destept ratoi de pe lac, insa POATE o fi un om de treaba, disperat de tipele descrise de mine mai sus. Daca-i asa, eu i-am postat anuntul. Fetelor, aveti modalitatea de contactare, so shoot.


9 pareri:

Alexandros world spunea...

Citesc...si rad...si rad...oricum imi place cum scrii de la o vreme, se pare ca si tu ai devenit caustica referitor la lumea celor care nu gandesc.:)

Rere spunea...

@ Alexandros world: yeah, i.m like soda, man. Nu cred ca unii oameni nu gandesc. Cred ca uneori nu sunt realisti. Si, de altfel, cred ca unii sunt prea superficiali sau ca au momente scurte in care se stinge beculetul. In postul anterior chiar am zis ca si mie mi se intampla sa am blackout-uri din astea. Mistouri mai fac si eu ca toti oamenii, dar nu cred ca lumea se imparte in cocalari prosti si intelectuali blazati.

Octi spunea...

Daca si-ar da unii seama cat sunt de penibili, ar fugi in urmatoarea clipa sa se arunce de pe un pod. Partea si mai trista e ca unele chiar pun botul la chestii de genu'.

Rere spunea...

@Octi: Alea care pun botul ii merita pe aia penibili:-??

Make spunea...

Hai gagica la plimabareee sa-ti iau inghetataaa mareee

Ciupanezul spunea...

În lumea asta găseşti numai oameni şi oameni. Parcă cineva-i alege şi îi pune într-un singur loc: România.

Rere spunea...

@Make: daca ai Merț, vin
@Ciupanezu: Oameni suntem toti^^ In alta ordine de idei, nu sunt asa radicala. Cine-i alege ii pune in mai multe colturi, ca sa se amuze mai multe natii de oameni. De-aia s-au inventat si americanii:-"

Anonim spunea...

Salut www.SpuneNuDrogurilor.com este o echipa recent formata, nonprofit, care si-a propus sa lupte pentru constientizarea opiniei publice, a tinerilor debusolati de societatea în care traim despre tot ceea ce înseamna consum de droguri într-un fel sau altul.
Daca prin actiunea ta, salvezi o singura viata de la decadere, considera ca ti-ai atins scopul, alaturi de noi toti ceilalti.

Daca doresti sa sustii aceasta campanie, afisaza pe blogul tau un banner, codul se preia de la: www.spunenudrogurilor.com vei fi sustinut si tu de aceasta campanie lasa un comentariu daca ne sustii sa te sustinem si noi Scuze de deranj

Geanina Codita spunea...

Craciunul e credinta, Craciunul e Speranta, Craciunul e puterea de a darui si de a primi dragoste! Sarbatori Fericite alaturi de cei dragi!