PIQ

Cine a inventat publicity-ul e un publicity genius. E cel mai rapid si versatil mod de a te face cunoscut. Daca imi iau sprayuri si imi scriu pe peretii metroului(daca as mai avea unde) numele formatiei preferate, nu imi fac publicity, daca voi cumpara o sticla de Coca-Cola si ma voi apuca sa o beau in cadrul unei eveniment mediatizat, pe o caldura infernala, atunci multinationala, mega-cunoscuta, ultra-prospera companie producatoare va avea parte de publicity, daca scriu mare aici SPRITE ITI SPUNE PE BUNE, ia ghiciti ce se intampla...Cuvantul publicity este atat de folosit in domenii conexe precum marketingul, advertisingul, relatiile publice, incat fenomenul publicity are parte de publicity.
Ma gandesc ca in curand PIQ(publicity intelligence quotient) se va cere masurat. Sa te tii atunci teoretizare si masuratori (pour les connaiseurs:facem scala lui Liekert:)))!
Fotografia a fost facuta in cadrul avanpremierei unei piese de teatru.Ghiciti la ce se face publicity...







*Publicity=tehnica prin care se obtine spatiu media fara ca acesta sa fie platit.


3 pareri:

Kidha spunea...

"Cine a inventat publicity-ul e un publicity genius."

Edward Bernays, parintele Relatiilor Publice. ;)

Rere spunea...

nu am pus intrebarea...si mersi de raspuns anyhu:D

Rere spunea...

Ah, si Bernays parca detasa tehnica asta de domeniul relatiilor publice, presupun aici ca exista tehnica inainte ca el sa vorbeasca despre ea.;;)