shifted to blues..


Shifted to blues..un miez de noapte recalcitrant si melancolic..schimb starea de spirit precum moldovenii ar dori sa isi schimbe naravurile..switch..era o reclama la mtv acum ceva vreme..makes me think..switch myself off, from time to time, dar..doar ca sa fiu in stare sa ma raliez la starea initiala si primara mai repede si mai bine.azi sunt blue..dabadidabada...am citit o caramida...desi nu ma simt mai culta, nici in sensul denotativ, nici cum e el folosit in bancul cu blondele..
Platon era naiv..nu am descoperit asta azi..si nici prea recent...desi caramida lui mi.a oferit doar idei, fara implicatie afectiva, (daca s.ar putea numi asa trairea generata de curiozitatea intelectuala), insa fara indoiala idei..sunt se pare azi mai pretioase decat multe lucruri..or fi oamenii mai idioti?se pare ca nu..chiar se pare ca sunt din ce in ce mai necreativi..smecher si Socrate al lui Platon, asa cum e evidentiat el in caramida mea...oameni cu idei...:) vreau si eu o idee..care sa imi raspunda la intrebarea pe care mi.o tot pun in ultima vreme (intrebare pe care o vei afla cu alt prilej)
Astazi m.am comutat la activitatea interesanta de a raspunde cerintelor societatii intr.un mod creativ si ma gandesc ca acest blog a fost intentia mea de a incheia ziua cu succes, insa se pare ca sistemul meu cognitiv acum nu mi.a fost credincios, sa nu mai vorbim si de cel afectiv, asa ca m.am comutat la albastru profund in interior si negru imaculat si umed in exterior.Te rog sa nu critici aspru subiectivismul lipsit de noima si consistenta de azi..caci..sunt doar albastru..