viitorul va fi oranj

Va fi o vara oranj pentru mine.
Nu am planificat fiecare zi, nici fiecare luna, dar stiu ca am doua saptamani de plaja de acum inainte, caci ma intorc in urbea natala(Constanta), doua saptamani in care o sa-mi lenevesc degetele picioarelor in valuri, si o sa imi odihnesc privirea pe o carte buna.
Am doua saptamani de ars timpul pe balansoare, la terasa, doua saptamani de reinnodat prietenii vechi cu vantul dobrogean.
Dupa cele doua magnifice saptamani, urmeaza o perioada de activitate productiva. Nu, nu productiva, mai bine zis informativa, si spun asta pentru ca voi incepe un internship la The Group(c-lick), in cadrul departamentului Media. Foarte tare, chiar daca voi lucra de la 9 la 18.00, fiind remunerata cu o suma simbolica(normal, e un internship), si imi voi petrece majoritatea timpului in fata unui computer. Sesizati o ironie? Nu a fost intentia mea, pentru ca pana la urma, e o ocazie interesanta, si foarte folositoare. Sigur voi putea invata o groaza de lucruri, si voi putea vedea pe pielea mea, mai bine, cum e sa lucrezi intr-o agentie, in domeniul pe care mi l-am ales.
Dupa ce am trecut de cele 2 interviuri, am fost anuntata ca am fost selectata, si pot spune ca am fost destul de incantata(sa nu mai spunem multumita de propria persoana)...acum astept..:D