Newsflash

Primesc newletters de la Capital. Ce am retinut din stiri:

1. Un american din trei este rasist

Bine, era de asteptat, intr-o oarecare masura, desi, daca ne gandim ce efort au facut ei pentru a combate fenomenul asta, ar trebui sa ne intrebam daca nu cumva toate discutiile/luptele astea la ei nu au declansat cumva dezvoltarea unei mentalitati rasiste.

2. O insula cu un singur locuitor se vrea independenta

Nenea asta a gasit un document in care scria ca Shetland(arhipelagul caruia ii apartine insula) raspunde in fata regelui/reginei, si nu a parlamentului. Va dati seama ce taxe plateste omul ala de s-a saturat sa fie sub stapanirea parlamentului?! Si pe langa taxele astea...i s-o fi urat de unul singur, si s-a gandit sa isi gaseasca un companion in persoana alter-ego-ului său, domnul reprezentant al reginei. Sa aiba si omul cu ce sa se mandreasca la
batranete...ca e si el trimis regal(in one man's land)...Nu mai bine isi gasea si el un bostan normal, il scobea, si ii punea numele de Vineri? Ca si asa si el e naufragiat...A trimis omul o epistola catre conducerea britanica, in care specifica faptul ca asteapta si reprezentanti diplomatici(inchipuiti-va, oamenii ambasadelor ar popula insula, si ar intretine relatii diplomatice cu bobul de nisip). Nici pana acum nu a primit raspuns...

3. Germania: panouri solare obligatorii

Cand am citit articolul, am vazut de fapt ca intr-un singur orasel, autoritatile ii obliga pe cetateni sa isi puna obligatoriu panouri solare pe casa. Bine ca n-au luat masura asta cei din Canada, unde soarele straluceste cam rar...Pe langa faptul ca sunt scumpe panourile alea, si ca exista sanse sa nu fie atat de productive, toata chestiunea asta este, dupa parerea mea, un proiect prost gandit. Cum sa obligi omul sa investeasca atat, in dispozitive ecologice? Centrele universitare au dat verdictul: dictatura ecologica...

4. Bill Gates pleaca de la Microsoft


Recunosc ca am fost un picut socata cand am citit articolul, pentru ca asociatia Microsoft+Bill Gates+Bani era foarte puternica in mintea mea.
Microsoft nu sta foarte bine momentan, pentru ca nu a reusit sa cumpere grupul Yahoo, si nici noul Vista nu a fost stralucit. Ei, in conditiile date, Bill isi baga mana in buzunarul plin de verzisori, si zice: eu plec sa ma ocup de problemele lumii(actiuni umanitare). Toata treaba ramane in mainile lui Stevie, Stevie Balmer, care se pare ca e infundat in....dischete. Daca situatia va avea un final prost, lumea va zice"se vede ca a plecat Bill Gates", daca va avea un final bun, lumea va spune"vezi ce mostenire a lasat Bill? Si acum mai si da lumii inapoi cate ceva din cat a castigat, prin actiunile alea filantropice." Uhmm.....

Concluzii:
a)Capital e sursa de stiri suculente b)In Capital nu gasesti intotdeauna stiri care sa aiba legatura directa cu domeniul c) Intotdeauna mai exista lucruri care sa te faca sa te miri in lume d) Niciodata nu te plictisesti citind stiri


3 pareri:

Anonim spunea...

Ma intreb cum se va respecta principiul divizunii puterilor in stat pe aceea insula. :))

ramonelu spunea...

mi-am facut testul ala...super tare =))...cica-s brilliant or something :P

Rere spunea...

uuu...suntem o adunatura de destepti in SNSPA...si eu tot brilliant...