Duminica 03 August 2008


Am primit un mass...
"ESTI PIETON ? Vino cu o sticla de apa plata ESTI CU MASINA ? Vino cu un bax de plata. UNDE ? In piata din fata Casei Poporului- Palatul Parlamentului . CAND ? Duminica 03 August orele 10:00-13:00 DE CE ? PENTRU MARAMURES BUCOVINA SI MOLDOVA. APA NOASTRA FACE MAI MULT DE 300 DE LEI (ATAT CAT LE DA GUVERNUL) Pentru ca NE PASA ! VII, DEPUI APA SI PLECI."
Eu cred ca ma duc...va rog si pe voi..
Eu am rude prin partile alea(intr-un articol de mai jos faceam o referire la un orasel bucovinean). Rudele mele nu au patit nimic, doar beciul le-a fost inundat, insa mi s-a povestit de altii care chiar se afla in situatii teribile. Si sa le dea 300 lei?Atat meriti cand ramai fara nimic din cauza digurilor proaste, podurilor proaste?Sunt oameni care au muncit o viata intreaga pentru o amarata de casa, si, in cateva minute tot ce infaptuisera ei s-a transformat intr-o gramada de moloz, noroi, si lemne ude.
Mie imi pasa de oamenii aceia, si sper ca si voua.
Ne vedem atunci.