Jam for the ladies


Un simpatic, Forrest Gump, avea o replica celebra:"My momma always said life's like a box of chocolates, you never know what you'll get".
Eu nu-mi doresc sa-mi citeasca o tanti in palma, sau sa-mi dea bunica in carti. Nu stiu ce voi primi, si nici nu vreau sa aflu, decat atunci cand va fi timpul.

Momentan, vreau sa ma bucur doar de bomboana asta de ciocolata, sa o savurez, sa mi se lipeasca de un cer al gurii metafizic, sa-mi stea in gat(sau nu), dar s-o gust. Maine astept alta, si nu cred ca ma doare daca e amara sau dulce, daca arahidele sunt vechi sau daca lichiorul o sa ma faca sa imi doresc alta, la fel. Vreau sa fac asta, pentru ca altfel savoarea vietii s-ar pierde, si o data cu ea, si eu, pentru ca sunt femeie(sau cel putin asa cred)
Femeia este dulce, si addictive precum ciocolata. Ea este cea care ofera savoare, si materie prima pentru fiecare zi a barbatului, care la randul lui, reuseste sa ofere inapoi arome dulci, in schimbul savorii primite.






Fiecare zi este ca o bomboana de ciocolata, nascuta din pasiunea unei femei.


2 pareri:

Anonim spunea...

Oricum, aroma conteaza cel mai putin. Portocala, ananas, lichior sau lapte, conteaza ca o ciocolata este facuta pana la urma din ciocolata, care ti se va lipi tot timpul de un cer metafizic al unei guri comune. Aroma se poate duce in timp, dar un pasionat adevarat va considera tot timpul ciocolata un deziderat.

Rere spunea...

:">